Tai sitten monikossa.
No melkeen kaikkihan haluu aina nähä jonkun elokuvan, sellasen joka on tullu jo joskus, on nyt menossa leffateattereissa tai ei oo vielä ilmestyny. Mitäs te haluutte nähä?
Tällä hetkellä mä haluisin nähä ainakin kaks elokuvaa,
Mustesydämen ja
Houkutuksen.
Houkutusta luen just kirjana, 3/4 menny. ...Okei, en sanois kovin hyväks XD Tää on tällasta tylsää viihdekirjallisuutta. Rakkautta ensisilmäyksellä, tylsä, tyhmä ja avuton tyttö ja "täydelliseksi" kuvailtu poika, joka tässä nyt sattuu olemaan vampyyri. Harmittaa... tässä ei oo toistaseks ollu mitää muuta ku romanssia. Ja tästä on siis 3/4 jo luettu. XD Surkee esitys. Vihaan päähenkilöä, se on toivoton ja ärsyttävä. Edward on ihan kiva, mutta en pidä siitä miten sitä kuvaillaan täydelliseks koko ajan. Jne. Joo.
>TraileriMut haluun silti nähä sen! XD En tiiä miks. Ehkä et näkee toteutuksen. Tai sit mä vaan tykkään kattoo elokuvii kirjoista mitä oon lukenu.
Ja jos tätä kirjaa ei silleen ajattele nii on se ihan hyvä silleen. Silleen. Et joo. Voisin kattoo sen leffan ku tulee, mut en oikee usko et ostan.
Sitten taas oon tosta Mustesydämestä kuullu kirjana nettikavereilta. En nyt täl hetkel ehtis lukee sitä ja haluisin nähä! Se ei oo kyl viel tullu... yks sivusto sanoo et se tulis Suomes vasta Huhtikuussa. -_____- On se julmaa. Näyttää mahtavalta.
Siinä siis on jotai et on tyttö ja isä jotka saa ääneen lukemalla tuotuu kirjoja henkiin. No ongelma on että yhen kirjan pahis karkaa kirjasta tai jotain sellasta ja sit ne joutuu sinne kirjaan ja niiden pitäis paeta sieltä. En oo ihan 100%:sti tajunnu sitä nii paha selittää XD Mut nähä haluun.
>TraileriEttä niin.
*o*