small apple minimize
Tarinamaailma
  05.09.10 - klo:21:35 *
  Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tarinamaailmassa otetaan edelleen vastaan toimittajahakemuksia.
Haku  
Etusivu  Ohjeet  Haku  Kirjaudu  Rekisteröidy 
Sivuja: [1] Siirry alas  
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Minkä elokuvan haluaisit nähdä?  (Luettu 417 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yelly
Tarinamaailman vuoden 2007 #1. kirjoittaja
Mielikuvitusta pitää vielä hioa

Sukupuoli: nainen
Poissa Poissa

« : 04.01.09 - klo:20:44 »

Tai sitten monikossa.
No melkeen kaikkihan haluu aina nähä jonkun elokuvan, sellasen joka on tullu jo joskus, on nyt menossa leffateattereissa tai ei oo vielä ilmestyny. Mitäs te haluutte nähä?

Tällä hetkellä mä haluisin nähä ainakin kaks elokuvaa, Mustesydämen ja Houkutuksen.

Houkutusta luen just kirjana, 3/4 menny. ...Okei, en sanois kovin hyväks XD Tää on tällasta tylsää viihdekirjallisuutta. Rakkautta ensisilmäyksellä, tylsä, tyhmä ja avuton tyttö ja "täydelliseksi" kuvailtu poika, joka tässä nyt sattuu olemaan vampyyri. Harmittaa... tässä ei oo toistaseks ollu mitää muuta ku romanssia. Ja tästä on siis 3/4 jo luettu. XD Surkee esitys. Vihaan päähenkilöä, se on toivoton ja ärsyttävä. Edward on ihan kiva, mutta en pidä siitä miten sitä kuvaillaan täydelliseks koko ajan. Jne. Joo.
>Traileri

Mut haluun silti nähä sen! XD En tiiä miks. Ehkä et näkee toteutuksen. Tai sit mä vaan tykkään kattoo elokuvii kirjoista mitä oon lukenu.
Ja jos tätä kirjaa ei silleen ajattele nii on se ihan hyvä silleen. Silleen. Et joo. Voisin kattoo sen leffan ku tulee, mut en oikee usko et ostan.

Sitten taas oon tosta Mustesydämestä kuullu kirjana nettikavereilta. En nyt täl hetkel ehtis lukee sitä ja haluisin nähä! Se ei oo kyl viel tullu... yks sivusto sanoo et se tulis Suomes vasta Huhtikuussa. -_____- On se julmaa. Näyttää mahtavalta.
Siinä siis on jotai et on tyttö ja isä jotka saa ääneen lukemalla tuotuu kirjoja henkiin. No ongelma on että yhen kirjan pahis karkaa kirjasta tai jotain sellasta ja sit ne joutuu sinne kirjaan ja niiden pitäis paeta sieltä. En oo ihan 100%:sti tajunnu sitä nii paha selittää XD Mut nähä haluun.
>Traileri

Että niin.
*o*
tallennettu

I don't wanna lose you
(but what a painful world)

palkki
Enemmänkin lueskelee kuin kirjoittaa
*

~Heaven /&/ Hell~

Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 05.01.09 - klo:12:07 »

Itsekin tuon Houkutuksen haluaisin nähdä, sen verran paljon kuitenkin itse kirjasta pidin, että elokuvatoteutuksenkin tahtoisin nähdä. Vaikka lähes aina kirjoihin perustuvat elokuvat ovat menneet päin honkia, toivon tämän kanssa parempaa. Muutenkin elokuvatoteutuksena leffa kuulostaa mielenkiintoiselta, vaikka uskonkin, että tässä tulee taas käymään niin, että huomaan, etteivät hahmot ole oikeastaan ollenkaan sen näköisiä leffatoteutuksessa kuin millaisiksi itse ne kirjaa lukiessa kuvittelin. Mikä sitten taas varastaa uskoani tuleviin jatko-osiin sekä kirjoihin ja yyh. Että se on sitten kaikki tai ei mitään - jää nähtäväksi. Kuitenkin todennäköisesti tämän menen katsomaan kaverin kanssa lähiaikoina, sen verran paljon kuitenkin haluan sitä nähdä~

Toinen sitten, mikä on ihan must, muttei enää leffateatterileffa, on tuo Salainen Agentti 86. <3 Olen nähnyt trailerin vaikka kuinka monta kertaa ja ah, joka kerta se on vain yhtä hauska ja loistava ja ah. Mahtava. <3 Komedialeffa, genre josta kaikkein eniten pidän, joten se on nähtävä. Vanha televisiosarjakin tästä oli jo sen verran hyvä, etten uskoisi pettyväni tähän - ainakaan niin paljon, kuin pelkään tuohon Houkutukseen pettyväni. Jääp nähtäväksi.

Sitten on vielä noita muutamia pieniä, enimmäkseen kasa Hugh Jackmanin leffoja. <3
  ~ X-Men
  ~ X-Men 3
  ~ Australia (tämä on jotenkin pakkomielteinen minulle tällä hetkellä. <3 Nähnyt liikaa trailereita ja aaa, on siinä Hugh Jackman. <3)
  ~ Wolverine Origins (ärär, sen pitäisi ilmestyä joskus tässä tai ensi kuussa. ;;__;; Can't waiiit~ <3)

// Duhduh, näin jälkikäteen tuli mieleen, että tahdon myös tuon Jim Carreyn YES Manin teattereista nähdä. Tänään tosin tuli kutsukin kyseistä leffaa ilmaiseksi katsomaan, joten mikäpähän siinä sitten. Komediaa, Jim Carrey ja Jim Carreyn komedia. Kaikkea hyvää, trailerinkin perusteella vaikuttaa aika must-see -leffalta, joten täytyy se katsastaa.

« Viimeksi muokattu: 07.01.09 - klo:17:08 kirjoittanut palkki » tallennettu
Ancka
Aloittelija

Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 05.01.09 - klo:16:00 »

Höö, olenko ainoa, jota ei ollenkaan kiinnosta tuo Houkutus? Minulle jäi vähän huono maku suuhun sen kirjan luettuani. Se oli aivan liian siirappinen. En pitänyt hahmoista ja tarinakin päättyi mielestäni ihan väärin! =D Mutta niin, en halua nähdä elokuvaa, jos se on yhtä imelä.

Tällä hetkellä eniten kutkuttelisi varmaankin Kellopeliappelsiini. Luin sen kirjan aikoja sitten äidinkielen kurssille ja tykästyin teokseen kovasti, joten elokuvakin olisi hienoa nähdä. Muutama tuttu on sitä kehunutkin. Ja toinen kiinnostava leffa on Uinu, uinu lemmikkini, joka on sekin tehty kirjan perusteella. Sitä en ole lukenut, mutta muutamia muita Stephen Kingin teoksia kyllä. Mikään hirvittävä kauhuelokuvien fani en ole, mutta tämä vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta.
« Viimeksi muokattu: 16.08.09 - klo:01:02 kirjoittanut Ancka » tallennettu
Christinaz
Fantastisen mielikuvituksellinen haltiavampyyrikirjoittaja
Päätoimittajat
Nyt on jo aika monta rautaa tulessa...

Girl, I wanna kiss you! ♥

Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 16.07.10 - klo:19:47 »

Tällä hetkellä tahtoisin nähdä Epäilyksen eli Eclipsen eli Tutulman <3
Olen jotenkin innostunut täydellisen totaalisesti Twilight -saagasta ja niistä leffoistakin (tosin, niihin on sellainen viha-rakkaus suhe <3) ja olen odottanut niin kauan tätä kolmatta lehvaa. En päässy ensi-iltaan/siinä paikkeilla katsomaan, koska ollaan Turkissa oltu lomalla kuukaus ja just ensi-illan aikaan. Ja koska käytiin Lozkun (= paras ystäväni) kanssa katsomassa New Moon, niin halusin nähdä hänen kanssaan myös Eclipsen, joten luvattiin sit toisillemme, että sinä aikana, kun olen Turkissa hän ei käy katsomassa sitä Suomessa, enkä minä täällä Turkissa vaan että mennään sit, ko tullaan takas Suomeen (18.7) niin yhdessä katsomaan <3

Innosta kihisen, millaisen lehvan ne on saaneet kirjasta tehtyä ja kuinka paljon tärkeitä kohtauksia on jätetty pois tai muutettu joksikin aivan muunlaiseksi.
tallennettu

Sivuja: [1] Siirry ylös  
Tulostusversio

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC

Apple and the Apple logo are trademarks of Apple Inc. © 2007
:: Faux Apple theme by Rumbaar ::
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!