small apple minimize
Tarinamaailma
  05.09.10 - klo:22:16 *
  Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Kirkuvan punaisella olevat sanat/tekstin pätkät ovat linkkejä ^^
Haku  
Etusivu  Ohjeet  Haku  Kirjaudu  Rekisteröidy 
Sivuja: [1] Siirry alas  
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Henkinen horoskooppi  (Luettu 2322 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Christinaz
Fantastisen mielikuvituksellinen haltiavampyyrikirjoittaja
Päätoimittajat
Nyt on jo aika monta rautaa tulessa...

Girl, I wanna kiss you! ♥

Sukupuoli: nainen
Poissa Poissa

« : 28.04.08 - klo:18:33 »

Täältä-> löytyy testi, josta selviää henkinen horoskooppi. Ajattelin, että tämä sopii paremmin tänne osioon ^_^

Oma vastaukseni:

Henkiseltä horoskoopiltasi olet eniten Leijona (23.7.-23.8.)

Leijonalla on suuret ihanteet ja hän asettaa korkeat vaatimukset ympäristölleen, mutta vaatii yhtä paljon itseltään. Hän hurmaa ympäristönsä anteliaisuudellaan sekä karismaattisella säteilyllään. Leijona on hyvä organisoija ja hänellä on usein johtava asema yhteiskunnassa.
Taide ja muotoilu ovat lähellä Leijonan sydäntä, minkä takia hän hakeutuu ammatteihin, joissa saa käyttää luovuuttaan.
Leijonalle on tärkeää elää vakiintuneessa suhteessa, sillä hänellä on suuri tarve yhdessäoloon ja toisen ihmisen läheisyyteen. Leijona valitsee kumppaninsa kuitenkin huolellisesti. Parhaiten hänelle sopivat oinas ja jousimies.

Sinussa on myös Kalan piirteitä.
Vähiten olet Jousimies.
tallennettu

Yelly
Tarinamaailman vuoden 2007 #1. kirjoittaja
Mielikuvitusta pitää vielä hioa

Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 28.04.08 - klo:19:46 »

Henkiseltä horoskoopilta olet eniten Kaksonen (22.5.-21.6)

Kaksosen voi nähdä kontaktien luojana, joka kerää tietoa, mutta myös jakaa sitä. Kaksonen työskentelee usein median palveluksessa, esimerkiksi toimittajana. Hänellä on suuri tiedontarve ja hän kerää tietoa eri lähteistä.
Kaksosella on myös suuri tarve liikkua, mikä näkyy monissa yhteyksissä. Hän on mielellään ihmisten keskuudessa ja erilaisissa tapahtumissa. Kaksonen on toisaalta rauhaton, ja hänen voi olla vaikea juurtua aloilleen. Kaksonen viihtyy parhaiten, kun hänellä on monta rautaa tulessa samaan aikaan.
Kaksosella on usein paljon ystäviä. Parisuhteessa hän voi olla ailahteleva ja yllätyksellinen. Kumppaniksi hänelle sopii vaaka, oinas tai vesimies.

Sinussa on myös Skorpionin piirteitä.
Vähiten olet neitsyt.

---

Jaajaa, kaksonen tässä siis olen. Leveä hymy Yllätys, yllätys.
Jotenkin tämä aina puoliksi täsmää ja puoliksi ei. Aika hauskaa.
Enkä minä mitään vaakaa, oinasta tai vesimiestä kumppaniksi halua O.O' Kaksonen tai härkä mielummin. Vaikkei se nyt niin tarkkaa ole... Mutta ainakin pikkuveljen ja minun suhteesta voi sanoa että härkä/kaksonen ja oinas EIVÄT tule toimeen.
tallennettu

I don't wanna lose you
(but what a painful world)

ruaah
Erikoistoimittajat
Enemmänkin lueskelee kuin kirjoittaa

Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 11.06.08 - klo:14:03 »

Henkiseltä horoskoopiltasi olet eniten Rapu (22.6.-22.7)

Tunteellisuus ja herkkyys ympäristön tarpeille ovat hyvin tärkeä osa ravun elämää. Turvallisuudentunne on suuri sekä tunteellisella että aineellisella tasolla. Siksi rapu kerää usein tavaraa ympärilleen.Turvallisuudentarve johtaa myös siihen, että hänellä on taipumus pitää kiinni menneestä kuten muistoista, lapsuusajan ystävistä ja mahdollisesti myös vanhoista rakkaussuhteista.
Rapu arvostaa perhe-elämää ja siksi hänellä onkin usein iso perhe. Parisuhteessa hän on lämminhenkinen ja tunteellinen. Rakkaus on hänelle omistautumista ja hän todella tarvitsee rakkautta tunteakseen elämänsä turvalliseksi. Rapu on merkeistä sopeutuvaisin. Parhaiten hän tulee toimeen kalan tai skorpionin kanssa, mutta myös neitsyt, härkä ja kauris sopivat hänelle kumppaniksi.

Sinussa on myös Kalan piirteitä.
Vähiten olet Härkä.

--
Täähän puhuu oikeastaan ihan asiaa, en löydä tuosta analyysista ainakaan mitään, mikä ei pitäisi paikkaansa. Tai ehkä tavaran kerääminen, minä tykkään yksinkertaisuudesta ja heitän yleensä turhat pois, tai ainakin pyrin siihen. Ja totta on muuten myös, että kalojen kanssa tulen oikeastikin mainiosti toimeen (olen oikealta horoskoopiltani kalat, mutta en siis tarkoita itseäni) ja eräs neitsyt on ollut lapsuudesta saakka parhaita ystäviäni.
Tuo oli kiva testi.
tallennettu

happy ever after - happy everlasting.
want to be number nine - saa lisätä.
Damarë
Enemmänkin lueskelee kuin kirjoittaa
*

ALERT - Hyperhilpeä Angstiapina lähestyy...

Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 12.06.08 - klo:16:30 »

Henkiseltä horoskoopiltasi olet eniten Rapu (22.6.-22.7)

Tunteellisuus ja herkkyys ympäristön tarpeille ovat hyvin tärkeä osa ravun elämää. Turvallisuudentunne on suuri sekä tunteellisella että aineellisella tasolla. Siksi rapu kerää usein tavaraa ympärilleen. Turvallisuudentarve johtaa myös siihen, että hänellä on taipumus pitää kiinni menneestä kuten muistoista, lapsuusajan ystävistä ja mahdollisesti myös vanhoista rakkaussuhteista.
Rapu arvostaa perhe-elämää ja siksi hänellä onkin usein iso perhe. Parisuhteessa hän on lämminhenkinen ja tunteellinen. Rakkaus on hänelle omistautumista ja hän todella tarvitsee rakkautta tunteakseen elämänsä turvalliseksi. Rapu on merkeistä sopeutuvaisin. Parhaiten hän tulee toimeen kalan tai skorpionin kanssa, mutta myös neitsyt, härkä ja kauris sopivat hänelle kumppaniksi.

Sinussa on myös Neitsyen piirteitä.
Vähiten olet Skorpioni.
-----------------------------------------
Juu... Pitää ainakin jossain määrin paikkansa tuo Rapu minun kohdallani. Paitsi että mulla ei ole iso perhe. Kolme henkeä mun lisäksi ei ainakaan mun mielestä ole iso.

Ai en ole paljoa Skorpioni... Jaaha.
No... Ei tuo Neitsytkään muhun niin paljoa päde. Suurimmalta osin vain tuo itsensä kehittäminen sopii...
tallennettu

The PiraattiPotteristi is BACK! Mwahahahaa...
Sivuja: [1] Siirry ylös  
Tulostusversio

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC

Apple and the Apple logo are trademarks of Apple Inc. © 2007
:: Faux Apple theme by Rumbaar ::
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!