05.09.10 - klo:21:43
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointi sähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset
: Tarinamaailmassa on alkanut Joukkue -toiminta.
Käy
täällä
katselemassa mistä ihmeestä täällä nyt oikein höpistään...
Tarinamaailma
>
Kahvihuone
>
Joka suhteessa
>
Seurustelu
Äänestys
Kysymys:
Seurusteletko?
Kyllä
En
Ehkä
En tiedä
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Kirjoittaja
Aihe: Seurustelu (Luettu 815 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Christinaz
Fantastisen mielikuvituksellinen haltiavampyyrikirjoittaja
Päätoimittajat
Nyt on jo aika monta rautaa tulessa...
Girl, I wanna kiss you! ♥
Sukupuoli:
Poissa
Seurustelu
«
:
28.12.07 - klo:02:53 »
Seurusteletko?
Itse vastasin
En
.
Tällä hetkellä ei löydy minkäänlaisia miehiä tahi naisia mistään lähimailtakaan, vaikka kuinka toivoisin...
Tähän kaikenlainen muukin keskustelu seurustelusta ja sen ihanuudesta/kamaluudesta...
tallennettu
♥
Jecca
Enemmänkin lueskelee kuin kirjoittaa
sook&bill
Sukupuoli:
Poissa
Vs: Seurustelu
«
Vastaus #1 :
28.12.07 - klo:16:55 »
En
, enkä ole koskaan seurustellutkaan.
Musta tuntuu vähän että on ulkonäössä vika mulla.
Ja koska omat vaatimukset miesten suhteen on tosi korkeita, vaikea löytää sellaista,
joka ottaisi minun näköiseni ja olisi itse tosi komea.
Mulla ei kyllä olisi varaa olla nirso.
tallennettu
hold me
touch me
kiss me
love
me.
ruaah
Erikoistoimittajat
Sukupuoli:
Poissa
«
Vastaus #2 :
28.12.07 - klo:20:10 »
Enpä seurustele minäkään. Minulla on kans toi, että tuppaan olemaan vähän nirso miehien suhteen. Joskin olen pystynyt viimeisen vuoden aikana avartamaan niin paljon itseäni ja halujani, että voisin kuvitella suhteen sellaisenkin kanssa, joka ei vastaisi ulkonäöllisesti, eikä pakolla luonteeltaankaan mieltymyksiäni, koska tiedän, että näiden kahden risteytys, joka olisi unelma, on melkein mahdoton
Tällä hetkellä olen ihastunut erääseen poikaan ja jotenkin tuntuu, että tämäkin minuun. Olemme kuitenkin molemmat niin ujoja, että emme uskalla tehdä aloitetta. Hän taisi kyllä soittaa minulle tässä joku päivä, mutta puhelu katkesi kun akkuni loppui.
Sydän tykyttää kun ajattelenkin koko tyyppiä. Lähinnä kuitenkin pelottaa niin moni asia.
Ärsyttää, kun sukulaiset (lähinnä enot ja sedät) kysyvät jokaikinen kerta kun tapaamme, jokos sitä seurustellaan. No ei.
tallennettu
happy ever after - happy everlasting.
want to be number
nine
- saa lisätä.
Mega
Pikkkuruinen korppu.
Sukupuoli:
Poissa
«
Vastaus #3 :
25.01.08 - klo:10:38 »
Kyllä.
Tällä hetkellä olen seurustellut noin
2
vuotta ja
2
kuukautta, saman tyttösen kanssa.
Olen uskollista tyyppiä, ja kaksin on aina kaunihimpi. Mielestäni maailmassa ei sen ihanampaa tyttöä olekkaan kuin oma tyttöystäväni.
Tyttöystävästä saan aina turvaa, hellyyttä ja rakkautta. Ja onhan se vaatinut veronsa, että aina elänyt pikkusiskon varjossa.
Tyttöystävälläni on aikaa juuri
minulle,
joka on jossain määrin ihastuttava tunne.
tallennettu
laulukirja
Aloittelija
watchmaker's son
Poissa
«
Vastaus #4 :
10.12.08 - klo:17:41 »
Seurustelen ! Tuli 10 kuukautta täyteen 2. päivä tätä kuuta ♥
En oo koko pienen ikäni aikana seurustellu ku kahesti. 19.3.2007 - 27.1.2008 mun ensimmäisen tyttöystävän kanssa. Mein suhde kaatu siihen, et ei pystytty näkemään tarpeeks usein (koko tuona aikana kolme kertaa irl) ja kasvettiin erilleen. En myöskää ite tajunnu sitä sillon, mut olin selkeesti ihastunu mun senaikaseen parhaaseen ystävään---
--- mun nykyseen tyttöystävään, jonka kanssa aloin seurustella vaan muutama päivä ton eron jälkee, 020208 ♥ Hänkin asuu suht kaukana, mut pystytään nähdä irl paljon useemmin, vähintään kerran kuussa, yleensä pari kertaa kuussa. Son hyvä ♥
.. Ja juujuu, oon itekin tyttö. Joskus -07 oli tarve peitellä sitä et seurustelen tytön kanssa, mut enää ei mitää. En tajuu miksei sitä vois sanoo suoraan, ihan kelle tahansa. Jos joku jotain paskaa läppää alkaa siitä heittämään, nii ei oo mun ongelma. Ja on kyllä heiteltyki. Mun ex-koulussa porukka muutaman viikon "lesbo!" -huutojen jälkee tuli ihan tosissaan kysymään et "Miks sä et ees yritä peitellä sitä?" No minä nauroin niille päin naamaa. ...Koko tilanne oli oikeestaa aika huvittava :'D
tallennettu
katoavat sydänäänet
Christinaz
Päätoimittajat
Sukupuoli:
Poissa
«
Vastaus #5 :
10.12.08 - klo:18:55 »
Minun piti vaihtaa ääntäni ^^
Koska mie seurustelen nykyään ♥
Nyt olen seurustellut hieman yli kuukauden, tuolta 26.10. -08 asti, maailman ihanimman tytön kanssa ^^
Ja tämä on ensimmäinen seurustelusuhteeni tytön kanssa. Kaikki on ottanut läheisistäni tosi hyvin tämän (kun otetaan huomioon se, että olen itsekin naispuoleinen), joille nyt olen kertonut. Vielä ei ole tullut kerrottua isovanhemmille (äidin vanhemmille)... Ehkä joku kaunis päivä...
Ja noi lesbo -huutelut on kyllä ärsyttäviä sekä kyselyt, että miksi pitää kaikille ilmoittaa seurustelevansa samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa.
Mun mielestä vois samantien kysyä, että miksi toisten pitää toitottaa sitä, että seurustelevat eri sukupuolta olevan henkilön kanssa.
«
Viimeksi muokattu: 07.01.09 - klo:18:15 kirjoittanut Chrístína
»
tallennettu
♥
Damarë
ALERT - Hyperhilpeä Angstiapina lähestyy...
Sukupuoli:
Poissa
«
Vastaus #6 :
07.01.09 - klo:18:07 »
Samaa mieltä olen. Homosta ja lesbosta on molemmista tehty ruma sana ihan turhaan.
En seurustele tällä hetkellä. En ole koskaan vielä seurustellut. Jotenkin pojat vaan on niin... No, ennakkoluuloisia mua kohtaan. On tullu törttöiltyä ala-asteella oikein olan takaa, ja jutut on levinny. Ne uskoo ne vieläkin.
No joo, saattaa syytä olla mussakin. En uskalla lähestyä, ja sit kun yritän, hyökkään ja tarraudun liian nopeasti. Ei siten, että olisin tehnyt silleen viimeiseen... neljään vuoteen.
Eikä köhsiitä enempääköh.
//edit Niin ja onnea sinulle, Chrístína!
tallennettu
The PiraattiPotteristi is BACK! Mwahahahaa...
aprilliä
Aloittelija
Poissa
«
Vastaus #7 :
21.07.09 - klo:18:53 »
En seurustele (ainakaan tällä hetkellä). Olen seurustellut kerran, mutta se seurusteli kesti vain muutaman kuukauden. Olen nyt ollut sinkkuna yli vuoden ja asia ei haittaa yhtään. En halua sitoa vielä itseäni mihinkään, koska en ole asettunut "aloilleni" ja opiskelujen ja muiden asioiden takia olen aina vähän milloin missäkin. Seurustelu tuntuisi lähinnä lisäävän stressiä nyt.
tallennettu
Christinaz
Päätoimittajat
Sukupuoli:
Poissa
«
Vastaus #8 :
22.07.09 - klo:15:58 »
Ja jälleen vaihdoin omaa ääntäni, koska enhän mä nyt enään seurustele.
Nyt kun oon alkanu hoitaa itseäni ja yritän päästä eroon masennuksesta, niin on alkanu taas kiinnostaa alkaa etsiä sitä Oikeaa <3
Oli se sitten nainen tai mies <3
Toivoisin kyllä, että hänet löytäisin ja piankin. En tykkää olla sinkku XD
tallennettu
♥
♥touchy-feely♥
Aloittelija
Sukupuoli:
Poissa
«
Vastaus #9 :
08.10.09 - klo:14:50 »
En seurustele ja sehän sopii minulle.
Mä en taida olla parisuhdekeskeinen ihminen ja olen varmaan miljoona kertaa parempi ystävä kuin kumppani.
Näin on kiva, kun saa avoimesti heittää flirttiä ja tutustua lähemmin vaikka kehenkä ja vastaa siitä ainoastaan itselleen!
tallennettu
Miepi
Aloittelija
Poissa
«
Vastaus #10 :
14.07.10 - klo:11:32 »
En seurustele tällä hetkellä. Kyllä mää toivoisin itteni vierelle jonkun tytön tai pojan, mut ei vaan löydy. Kyllä mää yhest pojast tykkään, mut se ei must.
On kyl sinkkuna kivempi silti: saa heittää flirttii, ja ei tarvii vastata sille kumppanilleen, jos suutelee jotakuta toista.
tallennettu
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
Siirry:
Ole hyvä ja valitse kohde:
-----------------------------
Toimitus
-----------------------------
=> Päätoimittajien huone