small apple minimize
Tarinamaailma
  09.09.10 - klo:11:09 *
  Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Tarinamaailman 1. kirjoituskilpailu on käyty, äänestys suoritettu ja voittajaksi valittiin Yelly! Onnea Hymyilee
Kilpailuun osallistuneet 2 tarinaa löytyvät täältä->
Haku  
Etusivu  Ohjeet  Haku  Kirjaudu  Rekisteröidy 
Sivuja: [1] Siirry alas  
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Meikkaaminen  (Luettu 1084 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Christinaz
Fantastisen mielikuvituksellinen haltiavampyyrikirjoittaja
Päätoimittajat
Nyt on jo aika monta rautaa tulessa...

Girl, I wanna kiss you! ♥

Sukupuoli: nainen
Poissa Poissa

« : 24.01.08 - klo:10:39 »

Vanhalle foorumille tämän aloitti Evanee, mutta koska hän ei aikonut rekisteröityä enää, niin ajattelin itse luoda uudelleen tämän topicin.
Eli kysymys kuului, että meikkaatteko ja jos meikkaatte, kuinka usein, millaisiin tilanteisiin ja kuinka paljon?
Meikkimerkeistä sitten keskustelua täällä.->
Koetetaan myös luoda keskustelua meikeistä, meikkaamisesta ja kaikesta siihen liittyvästä ^_^
(Eli sellaista vuorovaikutteista keskustelua Iskee silmä)
tallennettu

Yelly
Tarinamaailman vuoden 2007 #1. kirjoittaja
Mielikuvitusta pitää vielä hioa

Poissa Poissa

« Vastaus #1 : 24.01.08 - klo:16:23 »

Itse en meikkaa paljoa. Juhliin tulee meikattua ja sitten jos jää aamulla liikaa yliaikaa (jota jää joka aamu ainakin puolituntia, joskus jopa yli tunti) niin siinä sitten jos huvittaa voi sipaista hieman kajaalia. Peitepuikkoa käytän aina kun lähden jonnekkin.
Yleensä jos meikkaan niin pyrin tekemään meikistä luonnollisen vaikka olenkin huomannut että tuo musta kajaali on melko vahva ja silti olen siihen mieltynyt. Ensiviikolla on koulussa teemaviikko (ma: kuviot, ti: tytöt pojiksi & pojat tytöiksi, ke: punkrock, to: värikäs, pe: sankarit/sankarittaret/prinsessat/prinssit) ja ainakin tuohon punkrock päivään on tullut suunnitelluksi repäistä oikein kunnolla, meikki mukaanlukien.
Niin että tällaista tänne Leveä hymy
tallennettu

I don't wanna lose you
(but what a painful world)

ruaah
Erikoistoimittajat
Enemmänkin lueskelee kuin kirjoittaa

Poissa Poissa

« Vastaus #2 : 24.03.08 - klo:18:49 »

Minäkään en Yellyn tavoin juuri meikkaa. Tai no, joka päivä (lukuunottamatta yksinäisiä viikonloppuja) laitan ripsiväriä ja valokynää aina tarpeen mukaan, mutta sitä en silloin kun en ehdi tai näe tarpeen. Joskus on tosin päiviä, jolloin en halua laittaa naamani kuin kosteusvoidetta.
En voi sietää meikkivoidetta tai puuteria, vaikka olenkin melkein aina ihan punainen (mikä voi olla hyväkin asia, kun ihoni on muuten niin kalpea), riippuen lämpötilasta.

Meikkaan lähinnä sen takia, että pidän siitä itse, en sen takia, että muut pitävät, jos pitävät. Tykkään olla sen näköinen, että olen kuitenkin vähän huolliteltu, kuin sellainen räsynukke (kaikki eivät ole luonnostaan näitä räsynukkeja ilman meikkiä, mutta minä kyllä todella olen). Uskon siihen, että pärjään ihan hyvin luonnollisenkin näköisenä. En tykkää meikata, enkä tykkää siitä, miltä meikki ihollani näyttää, lukuun ottamatta sitä ripsiväriä, joka on oikeastaan jo ihan tapa. Ehtisin aamulla meikata enemmänkin, mutta minulle riittää kasvojen puhdistus, kosteusvoide, ripsiväri ja valokynä enemmän kuin hyvin.

Joskus tosin tekee mieli laittaa jotain radikaalimpaakin, joka sekin on kokeilua jota me kaikki harjoitamme varmasti kotonamme. Onko teille muuten tärkeämpää, että tunnette itsenne hyvännäköiseksi vai se, että haluatte että muut pitävät itseänne hyvännäköisenä? Tässäkin on niin paljon eroa, toiset meikkaavat vain muiden ihmisten takia, eikä siinäkään ole mitään väärää.
tallennettu

happy ever after - happy everlasting.
want to be number nine - saa lisätä.
Yelly
Tarinamaailman vuoden 2007 #1. kirjoittaja
Mielikuvitusta pitää vielä hioa

Poissa Poissa

« Vastaus #3 : 24.03.08 - klo:19:09 »

Tällä hetkellä tulee meikattua vähän. Oma hyvä meikkivoiteeni vähän häivyttää ihon epäpuhtauksia ja saa hehkumaan mukavasti kun taas se musta kajaali sitten tuo siihen jotain särmää ja saa ripset näyttämään tummemmilta. Haluaisin mustan eyelinerinkin, mutta nyt ei ole varaa ostaa niin että... juu.
Sitten joskus kun jaksan laitan punaista luomiväriä ylä ja alaluomelle antamaan sellaisen... jännän lookin. Ei liian punaista, mutta punaista kuitenkin. Ei se kyllä paljoa lasien takaa näy, mutta ainakin se, että itse tietää sen olevan siellä jo antaa jonkin näköistä mielihyvää.

Nyt tuli lakattua kynnet ensimmäisen kerran tämän vuoden aikana. Muuten valkoisiksi mutta sitten ranskalainen manikyyri mustaksi. Eli juuri päinvastoin kuin moni muu tekisi. Näin tyylin joskus yli vuosi sitten jossain lehessä ja sen jälkeen on tehnyt mieli kokeilla joten mietin että miksipä ei.
tallennettu

I don't wanna lose you
(but what a painful world)

Lilyena
Vieras
« Vastaus #4 : 13.06.09 - klo:02:11 »

Minulle on muodostunut joka-aamuiseksi rutiiniksi sipaista kasvoille hieman puuteria, piilottaa kamalimmat finnit peitepuikolla, rajata silmät mustalla eyelinerilla ja vielä ripsiväri siihen niin voilá. Meikkaan nimenomaan omaksi ilokseni, kuten ruaah Iskee silmä Olen omasta mielestäni ihan sievä ilmankin, mutta meikillä on kivaa korostaa erityisen nättejä piirteitä ja kauneuttaan noin muutenkin.

Muutaman kerran olen tehnyt tämän tyylisen sydämen tuohon vasemman silmän alle ja kaverit ainakin kovasti kehuivat Hymyilee Osa paria sukupolvea vanhemmasta väestöstä (ja muutkin, mutta nää mummelit pääasiassa Leveä hymy) on katsonut vähän vinoon moista koristusta, mutta omasta mielestäni se on kaunis ja muistuttaa minua (ah, miten voisin muka unohtaa?) suosikkilaulajastani joka tuossa kuvassakin tuijottaa Iskee silmä

Tuo Yellyn idea punaisesta luomiväristä tehosteena on aika kokeiltava. Ehkäpä testaan sitä joskus.
tallennettu
Sivuja: [1] Siirry ylös  
Tulostusversio

Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.9 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC

Apple and the Apple logo are trademarks of Apple Inc. © 2007
:: Faux Apple theme by Rumbaar ::
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!